Παρασκευή, Ιανουαρίου 20

Κάμερες και πορδές

Στην αναγνώριση των δραστών της πρόσφατης ληστείας τράπεζας με το πιστολίδι που ακολούθησε συνέβαλαν, εκτός από τις κάμερες του τραπεζικού καταστήματος, και οι κάμερες που παρακολουθούν δημόσιους δρόμους και χώρους. Επιβεβαιώθηκε έτσι πανηγυρικά η χρησιμότητά τους για την ασφάλειά μας. Μην ακούσω λοιπόν ή διαβάσω παλαιο-αριστερίστικες αηδίες για "μεγάλους αδελφούς", "αστυνομικό κράτος", "δικαιώματα" κλπ. Τώρα πείστηκα ότι είναι "για το καλλό μου" Γι΄αυτό και δεν θα παραπονιέμαι πια ούτε θα ανησυχώ... Θα είμαι πάντα φρεσκοξυρισμένος, θα αλλάζω πουκάμισο πρωί-απόγευμα (μην με πουν και βρωμιάρη) αλλά θα φοράω το ίδιο πανωφόρι για να μην μπερδέψω τα παιδιά που βγάζουν τα ματάκια τους στα μόνιτορ για να με προστατεύουν. Α! και θα χαμογελάω βέβαια για να βγαίνω και όμορφος - όχι από υποχρέωση ή φιλαρέσκεια αλλά από πραγματική ευτυχία αφού είναι "για το καλλό μου". Και όχι, δε θα νιώθω πια ότι περιορίζεται η ιδιωτική μου ζωή ή τα δικαιώματά μου. Στο κάτω-κάτω η μυρωδιά της κλανιάς μου και του τσιγάρου μου δεν περνάνε (ακόμα;) στις κάμερες. Είναι όλη δική μου (και όσων έχουν την ατυχία να βρίσκονται κοντά μου). Δε-μπορεί-κανείς-να-μου-την-πάρει...

4 Comments:

At 1/21/2006 11:58:00 π.μ., Blogger Dimitra said...

Τίποτε καλύτερο από φρεσκοξυρισμένο άντρα με καθαρό πουκάμισο. Mμμμμ ;-)
(΄Οντως, λοιπόν, είναι για το καλό σου!)

 
At 1/22/2006 09:38:00 μ.μ., Blogger FUFUTOS said...

Ευχαριστώ de(e)lumina.
Τι after shave προτείνεις να φοράω; Δε θα το πάρουν "μυρωδιά" οι κάμερες... :)

 
At 1/23/2006 06:56:00 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

αγαπητή de(e)lumina,

"Τίποτε καλύτερο από φρεσκοξυρισμένο άντρα με καθαρό πουκάμισο. Mμμμμ ;-)
(΄Οντως, λοιπόν, είναι για το καλό σου!)"

για την κλανιά που μιλάει παρακάτω (και το κατ' επέκταση βρώμικο σώβρακο) του αγαπητού fufutou γιατί δε μας λές τιποτις; Δηλαδή το Suplin και το aftershave θα μοσχοβολάνε σε όλη την Πανεπιστημίου αλλά η κλανιά αμολύθηκε και πάει. Αμ δεν είναι έτσι...

 
At 1/24/2006 02:04:00 π.μ., Blogger FUFUTOS said...

Αρχηγέ Λαμπρούκο,
εάν επρόκειτο να συνοδεύω την De(e)lumina εννοείται ότι θα έκανα μπάνιο πριν και θα φορούσα και καθαρό σώβρακο...
Τώρα τι θα γινόταν με την πορδή αν δεν κατάφερνα να τη συγκρατήσω-"καταπιώ" δε θέλω να το φανταστώ :)

Πάντως, αν η τεχνολογία προχωρήσει και οι κάμερες (αυτές ήταν το θέμα μου) αρχίζουν να "οσμίζονται"...
τότε θα φρόντιζα να έκαναν λήψη γκρο-πλαν...

Ή μάλλον γκρό-κλάν... (LOL, το παραβρωμίσαμε μου φαίνεται)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home