Τετάρτη, Μαΐου 10

Πού ήταν ο Φούφουτος;;; (οέο)

Γειά σας και πάλι! Διάφορα γεγονότα (κυρίως επαγγελματικά) με ανάγκασαν να απέχω για κάποιες βδομάδες. Μόνο την προηγούμενη βδομάδα κατάφερα να "μπω" ένα βράδυ για 3 ωρες και χθές για περίπου μία ωρίτσα. Έχω χάσει πολλά ενδιαφέροντα επεισόδια και κυρίως την επικοινωνία με καλούς φίλους και φίλες και ενδιαφέροντες ιστολόγους. Μου λείψατε πολλλλλύυυυυ Από υγεία (ευτυχώς) χαίρω άκρας. Από μπελάδες διαθέτω και από δαύτους (τίποτε σοβαρό, dont worry). Μία μεγάλη ΣΥΓΝΩΜΗ (μετά ειλικρινούς συντριβής) για την απρέπειά μου να εξαφανιστώ απροειδοποίητα και χωρίς καν να απαντήσω στους σχολιαστές του τελευταίου post. ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ (ακολουθεί το ίδιο ακόμα 99 φορές) Ο χρόνος μου παραμένει ακόμα πολύ περιορισμένος (και πιεσμένος). Έχω και να καλύψω τα "κενά" μου για τα posts των αγαπημένων ιστολογίων το διάστημα της αποχής μου. Θα το προσπαθήσω...

6 Comments:

At 5/10/2006 04:43:00 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Καλώς ήρθες ΦΟΥΦΟΥΤΑΚΟ, την κατάλληλη στιγμή. Ακόμα λίγο αν εμενε το γραφείο μου χωρίς διευθυντή θα μου κατέβαζαν την Καραχασάν και στη Θεσσαλονίκη.

Στο τσακ την προλάβαμε τη Νομαρχία.

Ο πιστός σου αφέντης,
(σίγουρος νομάρχης)
Λαμπρούκος

 
At 5/10/2006 06:54:00 μ.μ., Blogger alombar42 said...

Χρόνια και ζουζούνια :)

Επειδή δεν βλέπω mail πουθενά, στείλε στο alombar42 παπάκι alombar42 τελίτσα com για λεπτομέρειες περί ανόδου!

 
At 5/10/2006 08:43:00 μ.μ., Blogger FUFUTOS said...

Κε Νομάρχα, μην ανησυχείς. Η Νομαρχία είναι σίγουρη.
Ποιοί "θα σου κατέβαζαν";;;; Μην τα λες αυτά γιατί θα διαμαρτυρηθούν οι Λαμπρίτσες.

Αλομπάρ ευχαρίστως θα σου στείλω. Θα φροντίσω να επανορθώσω και με την εμφάνιση του mail στο blog. Kaldem@yahoo.com

 
At 5/11/2006 01:44:00 π.μ., Blogger lemon said...

fufutako σμούτς, ανησυχήσαμε, να ξέρεις...
πολλά φιλάκια
:))

 
At 5/12/2006 02:00:00 π.μ., Blogger FUFUTOS said...

Lemon μου ευχαριστώ πολύ, και για το ενδιαφέρον και για τα φιλάκια. Με συγκινείς.

 
At 2/28/2007 11:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home