Παρασκευή, Ιουνίου 2

Πατουλίδου, η συνταγή για την επιτυχία.

Η συνταγή του ΠΑΣΟΚ για την εκλογική επιτυχία στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης: Χρίζετε υποψήφια πρωταθλήτρια-ολυμπιονίκη και Ποντία. Βελτιώνετε την εξ' ορισμού καλή φυσική της κατάσταση με εντατικό πρόγραμμα προεκλογικής γυμναστικής (τηλεπαράθυρα, λαϊκές αγορές, καφενεία κλπ) και ειδικό πρόγραμμα διατροφής που περιλαμβάνει: πρωτεϊνες, βιταμίνες, «βιταμίνες» καθώς και ψυχολογικό «ντοπάρισμα». Μετά την κατάλληλη προετοιμασία η υποψήφια φτάνει στο σημείο-στόχο του να μπορεί να τερματίσει ...δεύτερη. Διοργανώνετε χορωδία με εκλεκτά μέλη: Γιώργος Παπανδρέου (μαέστρος), Αλέκος Παπαδόπουλος (τενόρος), Πέτρος Ευθυμίου (βαρύτονος) και πρωτοκλασάτα στελέχη-σολίστ από τη Θεσσαλονίκη (τα περισσότερα από τα οποία απλά θα παριστάνουν ότι τραγουδάνε κι αυτά για να μην κακοκαρδίσουν τον επίσης τραγουδιστή αντίπαλο). Η χορωδία (μετά από λίγες πρόβες) τραγουδάει απρόθυμα το γνωστό παιδικό τραγουδάκι: Ήρθε μια γριά απ’ την πόλη, κι έφερε το χάψι-χάψι, Παναϊτσα μ’ να σκοντάψει… και προσεύχεστε να σκοντάψει στο εμπόδιο ο προπορευόμενος στην κούρσα των Νομαρχιακών εκλογών - δηλαδή ο Λαμπρούκος (δεν πιστεύω να πήγε το μυαλό σας στον ΜηΧέσω) γιατί άλλος τρόπος δεν υπάρχει να τερματίσει πρώτη η υποψήφια που υποστηρίζετε. Για τη Θεσσαλονίκη ρε γαμώτο (λέμε τώρα).

10 Comments:

At 6/03/2006 12:47:00 μ.μ., Blogger FUFUTOS said...

Πάνο μου, έβλεπα τους τίτλους των post σου χτες στο monitor αλλά δεν μπορούσα να τα διαβάσω... Σήμερα ΟΚ.
Το "ντοπάρισμα" αναφέρεται ως ψυχολογικό. (Η πιθανή κακία ίσως είναι στις "βιταμίνες"...). Εξάλλου εγώ αναφέρω συνταγή για την ΕΠΙΤΥΧΙΑ και όχι για "εκλογική ξεφτίλα"... LOL

 
At 6/04/2006 03:30:00 π.μ., Blogger NinaC said...

Λαμπρούκος, ολέ!

 
At 6/06/2006 10:35:00 μ.μ., Blogger lemon said...

Λαμπρούκεεεεεεεεεεεεεεεεεε, ουαααααααααααααααααααα, fufute, να τον βρείς αμέσως και να τον φέρεις πίσω, τι δεξί του χέρι είσααι πια...

 
At 6/08/2006 03:45:00 μ.μ., Blogger FUFUTOS said...

Αγαπητές μου Ντόλυ και Λεμονιά.
Βεβαίως και συμφωνούμε: ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ ΟΛΕΕΕΕΕ!!
Έχει εξαφανιστεί όμως:(((
Ούτ΄ ένα γράμμα ούτ΄ ένα τηλεφώνημα ούτ΄ ένα mail.

Κι έχει αφήσει και κάτι λογαριασμούς (κότερα κι ελικόπτερα, πολυτελή ξενοδοχεία κι εστιατόρια, προσεχώς Βουλγάρες 90-60-90 κλπ) απλήρωτους και αρχίσανε να μας την πέφτουν στο Πολιτικό Γραφείο για εξόφληση:(

Ντόλυ, ισχύει η επιθυμία σου να ...σφετεριστείς το νομαρχιακό πιθηκο-θώκο;

 
At 6/14/2006 10:56:00 π.μ., Blogger ellinida said...

Λαμπρούκο ! Φέρτε πίσω τον Λαμπρούκο πάση θυσία !
Κληρονομικό χάρισμα έχεις ;
Καλημέρα !

 
At 6/19/2006 04:40:00 μ.μ., Blogger nonplayer said...

Φούφουτε εγώ γιατί μυρίζομαι ότι πας να φας εσύ τη Νομαρχία τελικά;

Ο εγκάθετος.

 
At 7/10/2006 11:01:00 μ.μ., Blogger Кроткая said...

Α, αποκτήσαμε καινούριο νομάρχη; Ως γνωστή οππορτουνίστρια, τώρα που εξέλειψε ο Λαμπρούκος, εγώ σε ψηφίζω!

Περί Πατουλίδου, γιατί ο Φασούλας βουλευτής Πειραιώς καλύτερος είναι; Πιο ψηλός, ναι, αλλά καλύτερος;

Καλησπέρες, καλώς σε εντόπισα!

 
At 9/14/2006 05:37:00 μ.μ., Blogger vromogato said...

εεε ρε κάζο που έχει να πέσει πάλι από το νότο....
και με το δίκιο τους...
άντε πάλι να τον βγάλουμε από την πρώτη κυριακή
άντε πάλι να κλείνεις τα κινητά να μη βαράνε όλη μέρα για να σου λένε "σαλόνικα, το μεγαλύτερο σκυλάδικο της ελλάδας με τις μεγαλύτερες φίρμες"
τώρα μ αυτήν θα μας λένε και "στάδιο"

 
At 2/05/2007 10:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

What a great site » »

 
At 5/16/2014 06:41:00 π.μ., Anonymous Katerina Kaskantiri said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home