Κυριακή, Οκτωβρίου 15

Οδηγίες προς … σταυροφόρους Ι (ΑΤΤΙΚΗ)

Αναδημοσίευση από το blog στη χάση και στη φέξη (όπου και φαίνεται καλύτερα επειδή εδώ κάτι συμβαίνει με τις στοιχίσεις)
Μια που σήμερα είναι μέρα του λαού, το blog θα τραγουδήσει λαϊκά. Ρίχνει κέρμα στο juke-box του Αθανάσιου, διαλέγει Καζαντζίδη και άδει: «βγάζω αίμα απ’ την καρδιά μου και σας βάζω υπογραφήήήήήή» για ορισμένους εκλεκτούς υποψήφιους, οι οποίοι:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ούτε επαγγελματίες πολιτικοί ούτε ανεπάγγελτοι ούτε κομματικά στελέχη (αν και κανά δυο υπήρξαν ενταγμένοι στα νιάτα τους)
ΕΙΝΑΙ ενεργοί πολίτες με γνώσεις και εμπειρίες, με ανησυχίες και ευαισθησίες, με ικανότητες και δεξιότητες
Και «…σας βάζω υπογραφήήήήήή» ότι θα τιμήσουν το Σταυρό σας (για την Παναγία σας δεν παίρνω όρκο). Στο Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ (από Νότο προς Βορρά)
  • Κάτω στον Πειραιά στο λιμάνι η επιλογή είναι μία όπως και ο τρόπος ψηφοφορίας: ΔΑ-ΓΚΩ-ΤΟ στο λαμπερό διαμάντι του λιμανιού, την υπέροχη Ντόλυ (δε χρειάζεται συστάσεις) στο Ε’ Δημοτικό Διαμέρισμα (ΚΟΥΛΕΤΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ).

Με το «Λιμάνι της αγωνίας» για το οποίο (αν και βρίσκομαι μακριά) έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι θα πρέπει να είναι πρότυπο δημοτικής παράταξης με δράση σε όλη τη διάρκεια της 4ετίας. (κρίμα που ο Μάρλον Μπράντο δεν πρόλαβε, για να έκανε μεταδημότευση και να σταύρωνε τη Ντόλυ)

  • Στην Καλλιθέα στο ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Κίνησης Πολιτών: ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Για τον επικεφαλής του συνδυασμού Χελάκη έχω επιφυλάξεις, αν όμως επιλέξατε να ψηφίσετε αυτόν το συνδυασμό, ρίξτε το με σταυρό στον ΓΙΑΝΝΑΚΗ
  • Στο Παλαιό Ψυχικό, στο ψηφοδέλτιο Εμπρός Ψυχικό του Καρυώτη: ΑΡΣΕΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ. Για να ενισχυθούν οι λίγες προοδευτικές φωνές στον …αριστοκρατικό δήμο.
  • Στο Χαλάνδρι, στο ψηφοδέλτιο του Λιερού σταυρό στον ΒΑΡΔΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (επίσης χωρίς άλλες συστάσεις). Αποτελεί εγγύηση για … επεισοδιακές συνεδριάσεις του Δημοτ.Συμβουλίου. Είναι βέβαιο ότι θα αφοσιωθεί στα του Δήμου μετά …macmanias.

Καλή κάλπη ανάλογα με το πότε το διαβάζετε, ακολουθεί ή προηγείται και μέρος βήτον δια την συμπρωτεύουσαν

3 Comments:

At 10/15/2006 05:50:00 π.μ., Blogger NinaC said...

Ολέ!

:))))

 
At 10/15/2006 06:31:00 π.μ., Blogger Δρούλιας Ευθύμιος said...

στη νομαρχια στο υπερ λαου
τον Δρουλια
:) !

 
At 5/16/2014 06:43:00 π.μ., Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home